da capo


2009-08-02 21:11:05
jag vet, jag är sämst på att uppdatera men jag har inte tid med datorn just nu. det är här är första lediga kväll på flera dagar, så jävla skönt. det är bara jobb o jobb hela tiden, men i dag fick jag gå hem klockan 18. det var skönt. är precis hemkommen från stallet för det har jag hunnit med också :) figge var finfin i dga, börjar hitta rätt knappar nu, det är kul! lottaträning om 2 veckor ju, gaaah. ska bli intressant o rida för henne, testa lite nytt. det är ju skönt att hon känner figge också :) tänkte att jag skulle trimma som fasen nu fram till träning så jag och figge är på topp, haha.

förövrigt saknar jag jens som fan. vill verkligen att han ska komma hem nu, på fredag kommer han. fast faktiskt - tror det eller ej -  så har tiden ändå rullat på, trots att jag har varit ensam hemm också, det har varit jätteskönt, känns även som kommande vecka kommer att gå fort fram. stallet + jobb i morgon, hem och sova sen är det jobb igen. och på onsdag kommer mamma och pappa hem sen efter jobbet ska jag till vikingtooown och träffa bästaste evve som jag inte har träffat på hundra år. sen efter onsdagen är jag ledig 3 dagar från jobbet, skööönt. på torsdag ska jag på begravning, mindre kul. men det är ju tyvärr sånt som måste göras också. vi ska ta farväl av margaretha..
sen är det fredag!!!! JENS KOMMER HEM! <3<3<3  underbara unge!

<3
lite suddig bild, jag vet   men han är sööt även fast bilden är suddig<3

nu ska jag ut till köket och fixa i ordning något äta, måste fylla på lite efter ett hårt ridpass.
kanske att jag uppdaterar lite senare, får se. men herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0