dagens händelser


2009-08-11 22:56:36
vart visst lite mer och göra än vad jag trodde i dag.. hm?

vaknade med världens huvudvärk i dag, tror det berodde på vädret :(
först bar det in till stan till frissan för att färga om håret, (som inte blev hundra den här gången heller, grr), det är något fel på mitt hår.. malin, kan det bero på att du har färgat håret minst 40 ggr på 3 år? men ajja. sen kom i allafall felicia in och mötte mig, vi skulle boka resa men vi valde att göra det hemma i stället över internet. sen efter ett tag kom även maija in och joina oss :) vi gick och käkade lite på donken och sen gick vi runt och glodde lite i affärerna. sen var det jobbdags, började klockan halv fyra.
huvudvärken gick inte över, tänkte ringa till jobbet och sjukanmäla mig och sen åka hem och sova i stället men så tänkte jag att vi säkert inte skulle ha så mycket att göra efter som säsongen nästan dött ut så jag välde att åka dit ändå. men stänga tidigare gjorde vi ju inte... vi hade inte så mycket gäster men det kom titt som tätt - typ precis när vi tänkte och stänga - så kvällen drog i väg och jag skrev ut mig halv elva. och nu sitter jag här och är allmänt död. borde gå och lägga mig på stubinen. för i morgon då är det träning som gäller för lotta jerhammar, spännade måste jag säga. har aldrig tränat för henne förut så det ska bli skoj och se hur det går :)

nu väntar sängen så sött. godnatt mina vänner, vi hörs nog i morgon. jobbar kvällen i morgon med så vi får se om jag skriver något innan läggdax kanske. nae guuud vad jag babblar, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0