det blev visst en lång dag ..


2009-08-18 22:49:02
ja och nu sitter jag här igen efter NIO!!!! timmar på stan med högklackat! jag säger bara; ta aldrig högklackat på shoppingrundan, helvete vad ont i fötter och ben jag har nu. det vart en väldigt lång dag. kom hem halv åtta och då gick jag till stallet och red och tog hand om figaro. och sen åkte jag hem till felicia för att hämta mina laddare och nu är jag hemma igen. puuuuh. sängen vänbtar kan jag säga. i morgon blir det upp skapligt för ett städös i min garderob, måste reeeensa massor.  måste ju få in dom nya inköpen jag gjorde i dag i lådorna ;)

nae hörni, jag är ledsen och säga det men jag måste sova, pallar inte mer. puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0