fix och trix


2009-08-10 22:42:57
ja, nu har jag pillat lite med designen. maija visade mig hur man sparade bilderna i rätt storlek så man kan ha dom som header! så nu kan jag det också, yes. som sagt, har varit hos maija i kväll och umgåtts. trevligt, fast vi knappt gjorde någonting, bara va. skönt det med, behövs i bland. vi åkte bort till fix och köpte lite godis och sen åkte vi hem och la oss i sängen fråmför datorn och läste bloggar och fixade även lite med deadern och så (:

 snart väntar sängen - men jag tänkte ta något att stoppa i magen först. har bara ätit lite lax i dag och sen godiset förstås. men det är ju ingen mat ;) haha. men gott är det.

pratade med älsklingen nyss. han höll på att packa inför några fältdagar så vi kommer inte höras nu på några dagar, tråkigt men så är det. får höras när kan kommer tillbaka helt enkelt.  <3

men puss och godnatt på er. (har inte lagt in några bilder på länge men det beror på att jag inte har någon kamera förtillfället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0