godistajm


2009-08-10 17:01:58
guuuuud vad jag är sugen på godis just nu. helt sjukt. funderar på att göra mig välförtjänt av det också genom att städa mitt rum, haha. jag har ju faktiskt jobbat hela dagen, plus att jag startade morgonen med en promenad längs staden på ca. 50 min, klatsh på den va! och nu sitter jag här och har beslutsångest. har tänkt på också i fall jag ska åka upp till stallet och hälsa på figaro, saknar han lite.  
men i morgon blir det i allafall en tripp in till staden och färga om mitt hår, färgen satte sig visst inte så bra. och så ska jag nog skita i de blonda slingorna och köra över hela håret med rödbrun färg :D wooo. men jag känner mig i allafall mer hemma nu med mörkare hår. det blonda är inte riktigt jag.. sen om jag får mer hudfärg i blont hår och blaaabla så är det skiitsamma. jag ska pressa i solen så jag inte ser blek ut, hahha.

jens åkte i går igen till arvidsjaur, saknar honom redan. får se när vi ses nästa gång. beror på mig om jag är hemma då. vill helst det faktiskt, känns som vi inte kommer träffas på jättelänge annars. aah det blir ju faktiskt nästan fyra veckor i såfall. har i allafall haft det jättemysigt i helgen, som vanligt :)  solat och badat och varit på bio, ätit god mat, myyyyyyysat massor som man ska göra när man är kär så man går i taket. pusss.

och i morgon förstår ni, då är det inte någon vanlig dag får då är det FELICIAS födelsedag :D woooho, congrats.

nu ska jag kolla resor tänkte jag och sedan slå en pling till bruttan själv. herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0