hurtdags


2009-08-17 17:15:33
nu förstår ni ska jag snart och springa ett varv med jannebanan (kocken på jobbet), jag har ingen kondition alls så det ska bli spännande och se hur det går. haha. tänkte att det var dags att komma i gång på riktigt nu, behövs kan jag säga. vet inte hur mycket skräp jag har ätit i sommar pga jobbet. jobbar man i café med massa glass, kakor och läska och allt vad det heter är det inte lätt att hålla i fingrarna. men nu är det ju slut på det jobbet och här hemma har vi inget smått och gott som ligger i skåpen, det är super. man måste alltså ta sig ner till någon affär och köpa godis eller så om man verkligen vill ha. och det är ju inte alltid man orkar ta sig ner nu när inte kullen finns längre. visserligen var det väldigt länge sedan kullen stängde igen sin mataffär, typ 5 år sedan. men då i allafall så var det lätt att bara gå ner för backen och köpa sig någonting. tror i allafall att vi skulle springa uppe i petersburg. haha det ska verkligen bli spännande och se hur det kommer att gå.

nu är det dags för mig att byta om till träningsoverallen, som jag inte har någon. det får bli mjukisbrallor och t-shirt. en sak som jag har i allafall är ett par superläckra röda träningsskor, sug på den ni. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0