i feel the magic between you i


2009-08-15 10:09:04
precis hemkommen i från jobbet, mår inte riktigt hundra. tror jens har smittat mig..
skulle åkt till katrineholm på klassfest hos simon men jag valde att stanna hemma. ska åka över till brorsan och matilda och käka lite och bara ta det lugnt. matilda ska färga håret på mig, behövs göras igen :/ i går när jag duschade föll det av kändes det som, så ska se i fall det går att göra någonting åt det. och sen ska jag färga håret på henne också, hehe.
får se i fall jag kommer hem i kväll eller om jag stannar över natten.

oj, detta skrev jag visst i gårkväll men jag la aldrig in det ;p hahaha.

nu ska jag snart äta frukost, har varit nere och köpt frallor. sen blire stallet och sen fira felicia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0