kärlek är ett brev skickat tusen gånger


2009-08-04 22:39:37
det är du och jag, bara du och jag, jag och du, massa vi, <3 jag älskar dig hjärtat mitt.
på fredag får vi träffas, då kommer du hem till mig och vi ska bara hålla massor om varann för att vi tycker om varann.
jag hämtar dig vid tåget och sen åker vi och ta en morgonfika/frukost någonstans medans jag väntar på min frisörtid, jag ska ju nämligen färga håret brunt again, sen åker vi till stallet och rider på figaro - för du ville rida - sen åker vi hem till idg och käkar god mat och bara är. JAAAAA, så inihelvete längtar jag tills helgen. jens <3 malin = kärlek

precis hemkommen från jobbet, ska väl krypa till kojs snart tänkte jag. först ska jag äta upp min banan, haha. jag var visst lite hungrig när jag kom hem. i morgon ska jag åka till vikingstad och träffa evelina, först ska jag jobba och sen till stallet - eric ska hoppa figge lite - jag vågar nämligen inte hoppa på honom längre. ramlar ju bara av, hööö.

nu ska jag hjälpa jennie med sin bloggdesign tror jag, så nu har jag inte tid längre.



Kommentarer
Postat av: jennie

så sant;d

2009-08-04 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0