skolan?


2009-08-21 10:48:42
jahopp, då ska man gå till skolan igen då som precis har slutat att gå... hm?
börjar på komvux den 2:e september, ska läsa engelska b och matte c. ska bli spännande och se hur det kommer att gå.
har precis varit på ett möte på nyströmska och gjort upp en studieplan, så nu jävlar ska det pluggas igen då.

just nu väntar jag bara på att det ska bli kväll så jag kan få hoppa i famnen på min underbara jens som kommer hem i helgen, jag läääängtar massor. men först ska jag vänta på att felicia ska sluta skolan så vi kan åka in till stan och fixa det sista inför grekland. jag behöver solskyddsfaktor och kanske en bikini till. sen behöver vi växla pengar också.

sitter just förtillfället och diggar michael bublé, bästa. in this crazy life and trough this crazy times, it's you it's you, you make me sing, you're every line, you're every word, you're everything.
jag fattar inte hur musik kan få en så lugn och harmonisk. musik är verkligen det bästa medlet för att tänka på annat. bara sväva in i musikens rytm och ge sig in i alla texter, jag mår alltid bra när jag lyssnar på musik även fast jag i bland mår skit. i och för sig händer det inte ofta nu att jag mår dåligt men om jag nu skulle göra det sätter jag jämnt på musik för att koppla bort dåliga tankar. sen ger musik så himla mycket fina minnen, dåliga också kanske. jag älskar musik.
det som spelas nu är brenda russell - get here. så otroligt fin låt. texten är underbar.
'i don't care how you get here, just get here if you can'

musiken väcker minnen - ES3C <3






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0