sol och bad, är det inte underbart?


2009-08-07 22:09:54
ja, nu är äntligen solen här igen. och så har jag hämtat min älskade jens i dag som kom med tåget i morse. åkte och badade förut med mamma och pappa, åkte till stegeborg. i morgon blir det bad med felicia och john, vet om det blir sanden eller arkösund kanske?
förövrigt så har jag färgat håret i dag, blev tyvärr inte så bra som jag hade tänkt. plus att när jag duschade nu i kväll så föll det av ganska mycket så jag ska tillbaka till mia nästa vecka och fylla i lite extra :) ringde henne nyss! så nu känns det lite bättre, håret är ju så jävla viktigt. det är ganska jobbigt att man har sån press på sig när det gäller håret, tyvärr ät det så för mig. viktigare än smink :p hahah. ajja, men nu ska det ju bli omfärgat i allafall. känns bra det.

nu sitter jag ute och jens och väntar på att krypa ner. just nu står han i duschen! blir en tidig kväll i kväll, jens är jättetrött efter tågresan och jag vill upp tidigt i morgon för att lägga mig ute pressa lite ;) lika bra att passa på nu när solen äntligen är framme + att jag måste grunda lite inför resan! blir nog den 17:e till skiatos (vet inte hur det stavas) i grekland. underbart skönt!

jag får inte glömma att berätta om gårdagen! jag åkte nämligen till vikingstad och träffade evelina, så himla kul! det var väldigt trevlligt att träffas igen. kom dit ungefär vid sju och så började vi med en långpromenad och sen OC! köpte lite godis också, haha. eller det var jag som gjorde det. men ändå. sen i dagen efter la vi oss i solen ett tag innan jag skulle åka hem för att gå på margarethas begravning.. som förövrigt var jättefin, väldigt sorlilgt och mycket gråt men det är så det är på begravningar tyvärr. inget vi kan göra något åt.
när jag kom hem från begravningen åkte jag och hämtade jennie. vi gick upp till stallet och red lite. hon red på figaro :) och det är jag tacksam över, han blev jättemjuk och fin och jag fick lite hjälp. blev som en uppenbarelse haha. och i dag när jag red var han jättemjuk redan från starten, dock hittade jag inte riktigt samma känsla som jag gjorde i går, men det är övning som gäller. jennie får följa med några mer gånger och hjälpa mig ;) hehe. och snart är det ju lottaträning också, oooh spännade och neeeervöst!

nu ska jag krypa ner bredvid jens och mysa, muuummms <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0