torsdag


2009-08-13 16:54:02
pigg är jag inte - snarare dödstrött. träningträning! det har gått superbra och det var superkul. har tränat för lotta jerhammar i två dagar på figaro. en tränare som jag verkligen kan tänka mig att träna för i framtiden. hon hittade knapparna direkt. och nu är jag precis hemkommen i från stallet. har hunnit med att åka och vaccinera honom också, det gick bra. fast han vart väldigt nervös så jag var tvungen och lasta ur så fick dom ta när han inte stod i transporten.

nu ska jag snart kirra i ordning mig för att åka in med pappa och kolla på leo band. ska bli väldans kul, synd bara att det är utomhus. jag äger ju ingen regnjacka, synd. får ta ett paraflax! höhö.

jag och felicia har ändrat resdatum! vi åker veckan efter i stället, ska in och kolla nu vilken resa det blir. ska boka med pappa när han har vaknat! kanske blir att vi bokar när vi kommer i hem i kväll men det ska i allafall göras i dag! wiie. längtar så inibomben på att åka i väg, till vääääärmen! och en sak som är bra med att åka en vecka senare är ju att jag får träffa jens <3 vilken tuuuur! haha. hade nog klarat mig ändå fast det gjorde ju absolut ingenting, ;)

nu ska jag se om jag hittar något att han på mig, tveksamt.. hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0