Godmorgon


2009-12-15 08:31:57
I dag är jag uppe med tuppen, fasen så trött jag är.. Har inte sovit ut något sedan festen i lördags så jag känner mig fortfarande lite sliten.. Nu ska jag strax äta lite frukost sen bär det av mot norrköping, ska till mia och färga håret! Ta utväxten och kanske lägga i något ljusare, annars blir det bara utväxten som ska färgas.

Efter att jag har färgat håret ska jag kolla lite på julklappar till Jens tänkte jag när jag ändå är inne, vet nog vad jag ska köpa men det kan jag ju inte skriva här. Finns viss risk att han läser min blogg ;) haha.
Och när jag har gjort det kommer matilda och barnen och hämtar mig i stan för då ska vi åka hem hit och handla inför baket i kväll. Vi ska nämligen göra knäck och julkola :) smaskens ska det bli! Hoppas bara vi lyckas med knäcken, vi såg ju hur det gick förra året. Knäcken låg inte i formarna utan på brickan, miss där. haha. hoppas på bättre lycka den här gången.

Nae, hörreni, nu ska jag ta mig i kragen och göra i ordning lite frukost sen klä på mig lite kläder. Hörs senare med en bild på nya håret kanske! Ha en bra dag kära vänner, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0