JAAA, äntligen!


2009-12-01 21:30:59
Nu har äntligen min laddare kommit så jag kan börja använda min kamera igen, så nu förhoppningsvis kommer jag uppdatera med lite nya bilder framöver. Kan behövas, haha. Men det känns bra i allafall. Ska försöka smygfota lite på Jens i helgen när han inte ser ;p Han brukar inte vilja vara med på bild.

I morgon ska jag skjutsa mamma till norrköping sen åker jag vidare till Jursla för Lussekatts-bak med Matilda! Ska bli väldigt mysigt, det var länge sedan jag bakade lussekatter. Och så får jag ju även pussa lite på ungarna (:

Figaro hade tydligen haft lite roligt i hagen i dag så hans hov var hel paj, hoppas bara på att han inte bli halt. Han hade ont i dag och var väldigt varm på hoven. Men förhoppningsvis kan hovslagaren komma redan i morgon, så vi får se hur han mår efter att ha fått en lagad hov och nya skor.

Nu ska kolla igenom kameran på gamla bilder som har legat där i ett halvår typ, har ju inte kunnat starta kameran så nu är det på tiden! Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0