Julstress i all ära


2009-12-22 22:39:53
Shiiit, varför blir det jämnt såhär, VARJE ÅR MAAALIN! Man borde lärt sig nu efter alla dessa år att man ska börja köpa klapparna lite mer i tid, i allafall ha en tanke på vad man ska köpa några veckor innan det är dags i stället för att komma till stan den 21 december och bara stå som en hök mitt i smeten och inte ha en aning om vad man ska köpa. Haha, att det alltid blir samma sak varje gång! Jag fattar inte. Men nu är jag i allafall fall klar med mina köp, ska bara åka in en sista gång i morgon och köpa en varsin sak åt barnen åt mamma för hon jobbar hela dagen. Och i morgon lär det ju inte vara mindre folk på stan än vad det var i dag. Hoppas på att det går att hitta någon parkeringsplats bara.

Nu sitter jag hemma hos Jens, han är förtillfället nere i sörping och hämtar Sanna och Stig som har varit på middag. Så jag sitter här och väntar på att dom ska komma hem. Håller på att se Johan Falk - National Target. Hann inte se klart den innan dom ringde och ville bli hämtade så vi ser klart på den när dom kommer hem :) Och nu såg jag genom fönstret att dom är på ingång, vilket tur!

Så jag ger mig för i dag, vi hörs! Sorry för sämst uppdatering, det är ju trotsallt jul va fan :D PUSS


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Hur kan tjejer gå i sådana klackar. Kolla in :)

2009-12-22 @ 23:30:30
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg

2009-12-22 @ 23:40:30
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Neha

Det är många som hamnar i den där julstressen men jag har faktiskt aldrig hamnat i den som jag kan minnas

2009-12-22 @ 23:43:01
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

hahah! man lär sig aldrig :) ungefär samma sak med trafiken. Vinter varje år men ändå blir det lika mycket kaos och förseningar ^^

2009-12-22 @ 23:44:09
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0