Lussekattsbakande i Jurlsa


2009-12-02 21:26:58

Lussekatterna är bakade för i år, great! Och goda blev dom, tur det. Ha varit hos Matilda och barnen hela dagen och bakat, lyssnat på julmusik och även ätit våra bakverk ;) Nästa vecka blir det knäck-bak! Mummms.



Nu i kväll har jag varit i stallet och tagit hand om Figge, som är halt.. Förhoppningsvis inte så alvarligt, han kom in i går med en sko som inte satt som den skulle så sömmarna pekade rakt ut och då har han förmodligen fått ett sömmstick. Men han var varm och svullen i dag och markerade lite men får hoppas på att det går över.
Hoppar i allafall över träningen på Lördag för Carina, känns väldigt tråkigt. Så nu blir det jobb på de geer i sället några timmar, tjäna lite pengar känns aldrig fel!

Nu ska jag gå och ta mig en dusch och smörja in mig i en mjuk och skön lotion. Ciao!


Kommentarer
Postat av: maija

vågar inte smsa såhär sent. vad gör du imorgon(torsdag)? lust att ses en sväng kanske?

lussekatterna ser väldigt goda ut! hör av dig imorgon :)

2009-12-03 @ 01:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0