smalltown girl


2009-12-18 11:06:22
Godmorgon på er! ♥ Jag är ganska nyvaken.. Mamma väckte mig för typ en timme sen men jag har inte riktigt vaknat än i allafall. Ska snart sätta i gång med dagens städning som jag har lovat mamma att hjälpa till med.
Ska börja med att byta lakan i alla sängar sen ska jag även städa min toalett, mmmm så kul. Har lite fobi för städning av toaletter.. Minns bara när jag gjorde det på jobbet i somras. Sen när jag är klar med det ska jag hjälpa mamma med rullning av köttbullar och sen tror jag hon snackade om att baka lussekatter också. Ojoj, det blir nog en heldag i huset helt enkelt.

I kväll åker jag till Jennie när jag blir klar vid typ åtta kanske och sen sover jag där. Och i morgon far jag till tågstationen och hämtar hem efterlängtade Jens! och i morgon har jag hela dagen uppbokad med träning och mys med älsk så det blir nog lite dåligt med uppdateringen framöver. Kanske slänger in ett hej innan jag åker till Jennie.

Nu ska jag i allafall sätta i gång med städningen, önska mig lycka till! Ha en fin dag i solen mina vänner ♥ Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0