Vi går mot ljusare tider


2009-12-11 10:39:49
Nu är jag precis hemkommen från ett sångjobb! Har varit med Sanna på en föreläsning och sjungit och spelat två jullåtar. Det gick bra tycker jag, trevligt med lite julmingel och så. Och sen lite klirr i kassan är aldrig fel!

Min dag ser ut som så att jag först ska upp till stallet och ta hand om Figaro. Efter det ska jag in till stan med mamma och handla julklappar, och sen har jag även bestämt mig för en skinnjacka som jag kollade på i stockholm när jag var där för några veckor sen med mamsen. En kort modell som är jättesnygg!

Och sen i kväll är det genrep inför luciashowen i morgon i stallet. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig som Roger Pontare, haha. Men det löser sig nog, hmm?

Nu ska jag sooova, jag är tröött. Sen måste jag upp till stallet, ska träffa mamma klockan 3 i stan. puss o hej



Kommentarer
Postat av: regnbågspojken

söt blogg.gillar din header :*

2009-12-11 @ 11:30:02
URL: http://rainbowboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0