walking in memphis


2009-12-08 22:06:40

Hahaha, herregud! Detta är ju pinsamt. Jag sitter och lyssnar massor på Calle från idol för att förbereda mig på att Erik kanske inte tar första platsen som jag vill!! Magkänslan säger att Calle vinner.. Kan inte båda få vinna?

Aja, återstår att se på fredag. Kom just hem från stan, eller jag har varit hemma i en halvtimme. Har varit på bio med Felicia och Tilda, vi har sett på 'Luftslottet som sprängdes'. Fan så bra dom filmerna är alltså. Alla tre är toppen! Synd att det var sista bara.. Aa en riktigt höjdare faktiskt!

Sitter och kollar lite noter till spelningen jag har på fredag. Ska sjunga två jullåtar på Jens mamma's jobb, på deras julmingel. Tänkte att det kunde vara lite kul att slippa ta med notstället. Men jag fick ju som sagt frågan i går så vi får se hur det går, men jag har iallafall hela dagen på mig i morgon att öva så det är skönt. Sen på torsdag ska jag åka till sturefors och kolla på Tilda när hon går lucia! Och sjunga solo! 6 år gammal, starkt gjort!

Nu ska jag dricka glögg med mamma och pappa sen blir det att ringa till älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0