brum .. brum


2009-07-08 22:55:15
helt slutkörd efter två ridturer.. först figaro som var helt sjukt fin i dag. sen fick jag reda på efter att jag hade ridit att cathrine hade ridit i går och i förrgår ;p så det var visst inte så konstigt. han ska få ta det lugnt i morgon och så ska jag rida för cathrine på fredag! det ska bli kul. så himla roligt nu när han är i gång så man kanske kan ta sig och tävla.
efter att jag red på figaro så vart det leffes tur. feliia mådde inte så bra i dag så jag fick ta hand om han i stället :)

nu sitter jag här igen vid datorn och hade tänkt att gå och lägga mig snart. pratade med älsklings-jens för en stund sen. han som är i paris och göttar sig. skulle inte vara helt fel att vara där nere i stället för o jobba. men jag ser fram emot nästa år i stället när han muckar, för då ska han och jag i väg någonstans tänkte vi, vet dock inte vart än men det är ju ett tag kvar som sagt, hihi..   det är helt sjukt vad jag tycker om den killen - han är det bästa som har hänt mig kan jag lova!




lite sol skulle ju inte skada nu när man äntligen är ledig. men naerå, regn fick det bli. yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0