dålig uppdatering


2009-07-26 12:37:04
jag vet, jag vet men jag har haft lite o göra de sista dagarna (hm, ?) nae men jag har faktiskt glömt bort bloggen lite. jag har jobbat och stått i och i går var jag på bröllop. sjöng i kyrkan och sen serverade jag på kvällen på festen. jag och victor var i allafall kungar i köket, haha. inget snack om saken lixom. barapapapapa, lala. det var en väldigt bra dj må jag säga, dock dansade jag inte så mycket som jag velat gjort, hm. vad berodde det på? men det lilla jag dansade i allafall var kul.

i dag blir det lugnt, ska upp stallet sen och ta hand om figaro.. jens åker tillbaka i dag igen. nu kommer han att vara borta en mycket längre tid. tråkigt, men vad ska man göra? veckan som kommer ser jag inte fram emot. mamma och pappa åker på semester och lämnar mig ensam hemma, måste jobba hela veckan. usch, det är inte kul. jag fick nog i fredags, jag fick bara nog. det var mig en jävla tur att jag var ledig i går och i dag så jag kunde ladda om lite, annars hade jag nog inte pallat. men nu är det bara tre veckor kvar, sköööönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0