godmorgon


2009-07-31 09:08:41
hej, malin heter jag och jag är inte pigg i dag. börjar jobba halv tio så var tvungen att gå upp. men i dag jobbar jag bara till fem sen är jag ledig i kväll och i morgon och då ska jag och felicia till sharpman och shoppa. det ska bli mys. vi tänkte ta med oss lite matsäck om det är fint väder, annars får vi väl stana på donken i linköping eller nått, hahaha. återstår att se.

i gårkväll var det segt, kom hem halv nio och var inte speciellt trött. ville bara sova så jag kunde vakna i dag, men jag fastnade här i stället. jag tycker nämligen inte om att sova ensam för dom som inte vet. men jag somnade rätt fort ändå när jag väl gått och lagt mig, så det var skönt. tur det, annars hade jag väl dött eller nått.

snart ska jag färga håret igen, men det blir nog efter min och felicias resa. nu ska det bli ännu rödare :D jaaa, sånt är kul. möjligtvis att jag har i lite brunt för att det ska sitta kvar lite längre, men vi får se. mia kan det där, jag litar på henne.

nae nu ska jag ta bilen till jobbet, herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0