heal the world


2009-07-26 21:24:00
mycket michael jackson nu. typiskt att man märker att han är så himla bra, som han verkligen var, nu som först. just nu sitter jag och lyssnar på i'll be there, den är fin. han har gjort många fina låtar!

förövrigt så är jag så jävla opepp på allt. jag hatar sånna dagar, men tyvärr måste man ju ha sånna i bland med. det är så himla onödigt att sånna dagar finns, jag vill vara glad hela tiden och bara le. men i dag ler jag inte mycket, snarare gråter jag nästan, varför vet jag inte - men det blir väl bättre när jag vaknar i morgon.  och sen var ju typiskt att jens skulle åka just i dag när man är allmänt nere, det gör det ju inte bättre direkt. plus att jag ska till jobbet i morgon och ha 5 arbetsdagar framför mig, ledig en och sen jobba söndag igen. JA, vad mycket gladare jag blev. men jag hoppas på att piggna till lite snart, älskling lova att han skulle ringa när han landat med planet och uppmuntra mig lite. utan honom är jag bara halv. jag älskar dig, you're the one that I want - uhuhu honey <3 ses nästa fredag, NÄSTA FREDAG - det är sjuuukt långt!! jag vill ha dig här nu. fast vi ska väl inte tala om lång tid eftersom att han efter nyår ska ligga inne i nästan 6 veckor.

äta bör man annars dör man - jag har inte ätit sedan frukosten i gårmorse, fattar inte att jag inte svultit ihjäl - menar, jag som jämnt äter. men i går hann jag inte, vi hade så mycket att göra under middagen på bröllopet så vi hann faktiskt inte, sedan jobbade vi ju där hela kvällen. och i dag gick jag och jens upp ur sängen halv två, jaja vi var trötta, sen sega vi framför tv:n och sen bar det i väg mot stan för att släppa av honom vid tåget.. nu är jag ganska hungrig faktiskt, ska nog ta och äta mammas köttfärssås med spagetti som hon lagade förut. sen i morgonbitti innan jobbet hade jag tänkt att ge mig ut på en liten springtur, måste ju passa på när jens är borta, kan ju inte bli sämre än han ;) han som bara blir biffigare och biffigare för varje gång han kommer hem, min lilla muskelknutte. man kanske skulle ta och göra lumpen, eller vad säger du felicia? ska vi inte söka dit? haha.

matdags, chip!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0