hemmakvällar


2009-07-18 20:41:22
det är fint det. sitter just nu hemma och väntar på efterrätt, har nämligen jens mamma och hennes sambo här. har käkat lite gott och väntar som sagt på efterrätt. ska egentligen gå ut till köket och fixa med jordgubbarna men jag fastnade lite här.
har varit i sturefors hos syster över natten med jens. mycket trevligt initiativ tycker jag. åt och drack gott, lekte med barnen och hade det allmänt trevligt :) sånt gillar jag. och i dag åkte vi e sväng över norrköping, ingelsta, och kollade lite. ville nämligen åka förbi avantia och kolla lite. köpte mig ett par ridhandskar och så.
ska äntligen till stallet i morgon efter några dagar hemma. har inte vågat rida sen jag ramlade av i fall det skullle göra ont och så med nacken. men i morgon får det bli en ridtur tror jag. nae nu ska jag inte sitta här och vara osocial.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0