it's true, we make a brighter day, just you and me


2009-07-22 21:59:59

grillad lax med färskpotatis var inte helt fel för min lilla mage. käkade precis och nu vöntar lite efterrätt.

jag ska faktiskt erkänna en sak.. vi gick aldrig ut i går, utan vi gick ut och gick i morse i stället. så dåliga är vi inte utan egentligen var vi bättre som väntade tills i morse, det tar mer med promenad innan frukost! haha.
och i morgon förstår ni så blir det ytterligare en promenix men med felicia den här gången. så jag ska faktiskt gå och lägga mig snart. ska föst upp och ta hand om hästen och sen kommer felicia 11! så det blir en tidig morgon för lilla mallan. men det är sånt som man får ta om man vill komma i form! 

dagen har annars sett ut som så att jag har jobbat hela fucking dagen, var inte roligt i dag. tråkig stämning, men som tur var ju maria där och livade upp det hela lite så det var bra i allafall. men det blev några timmar i allafall, 9.30 - 18.00.
men det var jättemycket på jobbet i dag så kassan är nog hög, kan tänka mig kassarekord i caféet i allafall. det är ju bra. skönt när det blir lite att göra.

nu är efterrätten klaaaar!!!! svull på malin, men vafan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0