landet har sin charm


2009-07-12 11:46:16
precis hemkommen från kusinens landställe som ligger ut mot södra finnö. haft det jättemysigt och roligt. i gårkväll grillade vi och spela yatzy och snacka massa massa. det var trevligt. har inte varit där ute sen jag var typ 8 år, så det var verkligen på tiden. bilder läggs in senare pga att jag inte har något minneskort..

i dag är det jobb som gäller .. ska ringa dit snart kolla om jag ska komma in två eller fyra. i dag är det ju lite varmare så man hoppas ju på att det ska bli lite mer att göra. dock lär det ju fortfarande vara översvämmning på golfbanan tyvärr.

saknar min underbara pojkvän massor, som tur är kommer han hem i morgon :) då ska jag pussa på as hell. muuums!

JENS ♥ MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0