rock'n roll


2009-07-20 23:00:12
som sagt per! vi måste rocka lite snart.. sjukt länge sedan nu tycker jag. lite spelningar i höst vore inte fel utan jävligt kul om jag får uttrycka mig. nöjet vore helt på min sida i såfall. övade med pontus i dag inför lördagen då bröllopet är. gick sådär måste jag säga, jag kan ju inte sjunga de där låtarn. helt fel tonarter för min ljuva stämma (skämt o sido), och det blir fel om man både höjer och sänker så jag måste köra i orginal tonart. ajja, det löser sig, det är väl bara stå o se glad ut, haha.

förövrigt har dagen varit väldigt skön. var i linköping en sväng med mamma och träffade syrran och ungarna, mys må jag säga. följde med tilda som skulle ta hål i öronen.. första gick bra men sen börja hon gråta, hon tyckte det gjorde ont. så det tog väl 20 minuter tills frisören fick ta andra. det är inte lät när man är liten,  hehe. men fint blev det i allafall, hon valde ut ett par serisrosa örhängen med pärlor.

pratade med älsklingen för ett tag sen och insåg redan att jag saknar honom fruktansvärt mycket och det har bara gått en dag! men så är det när man är så kär att det pirrar ända ner i tårna, hihi. han kommer ju hem igen på fredagkväll. och så ska vi på bröllop på lördag och så. det ska bli väldans mysigt!

sängen väntar, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0