underbara du


2009-07-19 21:13:38

jag hjärta dig. nu har jens åkt tillbaka igen. känns skit faktiskt, har varit så jävla mysigt att ha han hemma. men han kommer ju i allafall tillbaka på fredag igen. jag fattar inte att tiden går så himla fort hela tiden. de här 3 veckorna har ju bara pyst i väg som ett kanonskott. känns som det var i går jag hämtade honom vid tåget.. men det var 3 veckor sedan.
kommer sakna ihjäl mig. vet i allafall att jag har världens bästa pojkvän, finns ingen bättre än honom.

har precis lyckats att få i gång spotify, skitbra. finns ju jätte musik ju. det är kul.
jag som hade tänkt att gå en promenad i kväll men jag stannade inne. alldeles för rått ute plus att det regnar med. haha men jag har i allafall köpt mig en träningsdagbok nu som jag ska skriva i och planera min träning. känner mig aspepp om jag ska vara ärlig, bara hoppas att det håller i sig nu, vill verkligen komma i gång!

men för att byta samtalsämne så har gb-katalogen kommit, hahaha dikten var jävligt kul faktiskt.

Vurre på shell och burna med bilen
Med olika hårfärg håller hon alltid stilen
Sörpings-tjejen som rockar fett
Inte så bra på matte
men kan i allafall ett + ett

i morgon blir det stan med mamma. måste köpa mig ett par jobbarskor med lite rejäl sula, får ju så fruktansvärt ont i ryggen efter en dag på jobbet. sen ska jag försöka hitta något att ha på mig på bröllopet som jag ska sjunga på. funderar på att ta tränklänningen jag hade på syrrans bröllop. typ ta av den en bit och sätta dit en svart underkjol och sen bara ta den korta glansiga jackan över eller nått. det tror jag faktiskt kan bli bra. känns lite onödligt att köpa en klääning för bara ett tillfälle, jag menar, jag använder ju aldrig klänningar.

nu ska jag öva för kärlekens skull och kärleken förde oss samman. ska träffa pontus i morgon och öva lite :)



Kommentarer
Postat av: emma svarar

hihi jag saknar dej oxå!

Jag tänker på dej en gång varje dag (när jag tar mina p-pills hehe)



Vill gå på otten som back in the days..

2009-07-19 @ 23:06:44
URL: http://emmsticki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0