raggadich ..


2009-07-08 11:54:46
för en gångs skull känner jag mig ganska pepp. jag har nämligen hunnit med att städa rummet och tagit fram lite prylar som pappa ska få hjälpa mig med att sätta upp i kväll på väggarna. för er som inte har varit hemma hos mig på länge så är det så att jag har målat om rummet från gult till vitt. så nu har jag bara svarta möbler emot de vita väggarna, och för att pigga upp det lite så har jag använt gröna detaljer.   var på ikea med syrran för någon vecka sen och då köpte jag en grön lampa, två gröna kuddar, gröna värmeljus och en smal hylla som man kan luta tavlor emot. kan nog bli riktigt mysigt när jag får allt på plats!

har precis insett efter en timmes letande att min kameraladdare är borta - skit, det är ju inte direkt första gången ..
hade ju velat tagit lite bilder på rummet och så, men det kanske blir när nya mobben kommer ;)

jag har inte bara städat rummet i dag.. jag har även sorterat och rensat bland alla tusentals bilder på datan. nu har jag varit så duktig att jag fått ner allt i 10 mappar så nu vet jag vart allt finns! yeees.



tv'n kallar, nu blir det film för min del. älsk och jag köpte 2 filmer i går, hann bara se en innan vi somnade. och älsk som förövrigt sitter på planet påväg till paris nu. hoppas han får det bra. längtar redan till måndag då jag får träffa han igen.
jag älskar honom.

the guardian
never let go - bryan adams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0