.. go malin


2009-07-15 16:20:43
jag vet att jag har uppdaterat dåligt men det har hänt mycket nu på senaste. i går föll jag av hästen och gjorde en repris och landade på huvet så det var akuten för mig.. fick göra en skiktröntken över nacke och rygg men som tur var, var det inget fel på skelettet. jag har fått en rejäl streckning i nacken, en blödning skulle jag tro, så det blir vila för mig ett tag. doktorn tyckte jag skulle sjukskriva mig i fem dagar, men aldrig, det har jag fan inte tid med. haha, så i morgon blir det jobb igen. mår faktiskt mycket bättre i dag och ännu bättre om jag får smärtstillande. men så var det med nu, nu är jag tillbaka igen. tackar älsklingen som följde med mig in och var med mig hela tiden, hade aldrig stått ut annars.  du är bäst, ja så är det faktiskt.

- skulle du vara mer kär i mig i fall jag hade hans röst (elton john)?
- nej, det skulle jag inte. jag tror inte man kan vara mycket kärare än vad jag är!
jens hjärta

dagen ser ut som så att jag snart ska ta mig upp till stallet och träffa felicia. sen blir det powerwalk i kväll i sörping med henne. vi ska skriva nytt kontrakt tänkte vi. det förra höll vi ju inte så värst bra om jag inte inns fel. haha, måste fasen börja röra lite på mig nu. och nu har jag ju faktiskt en stolpe på mig eftersom att jag måste hålla nacken i rörelse så att jag inte blir stel för då kan det försämras mer. så nu har jag bestämt mig för att ändra på livet lite.


snart är bröllopet jag ska sjunga på, redan om 1,5 vecka. måste ööövaaa, massor! ska träffa pontus på söndag eller måndag för att öva igenom låtarna. för kärlekens skull & kärleken fördeoss samman. skitsvåra låtar att får snyggt. det känns lite jobbigt, man vill ju göra bra i från sig lixom. och nu när jag inte sjungit eller hållt i gång rösten sedan jag tog studenten så känns det lite extra knivigt. förde sjöng jag varje dag för att jag inte skulle säcka i hop. nu har jag inte sjungit på 4 veckor... tänkte gå ner till pianot nu och öva lite. det är ju uppsjungningen som tar så lång tid. aja, coming back later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0