Always


2009-11-19 16:15:56
Mr Bon Jovi är en bra kille, jävligt bra faktiskt. Sitter och lyssnar på honom nu medans jag skriver blogg och spelar farmville.

Idag har jag bara tagit det lugnt med pappa. Skönt att ha honom hemma, blir inte så ensamt då! Vi bäddade ner oss i varsin soffa förut och såg på gamla inspelade program av dansbandskampen ;) Sen åkte jag ner och hämtade pizza till oss. Riktigt slapp dag vill jag säga. Men jag ska också tillägga att jag precis varit ute på en powerwalk så lite nytta har jag i allafall gjort! Och snart ska jag gå till stallet och rida på matcho, så jag är inte helt ute och cyklar, hahaha.

Föresten så har jag börjar att sticka på min halsduk, hoppas på att den blir bra! Valde en fin rosa färg, tänkte att det skulle passa bra till min jacka! Men jag är rädd att jag inte kommer bli klar till den här vintern ;) haha, jag är så seg tyvärr på det där med o sticka. Jag får ta och flirta lite med mamma!

Maybe I will update later, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0