inget är som i väntans tider


2009-11-12 13:20:24
Godmorgon ♥ Eller godförmiddag kanske man skulle säga. Vaknade av att mamma ringde och väckte mig 11.20 och sa att jag ska gå och vaccinera mig för att jag är rikgrupp pga. min astma så tänkte gå dit vid 14.00 när det öppnar. Men sen kom jag raskt och tänka på att dom flesta blir sjuka av sprutan och jag kan ju absolut inte bli sjuk till helgen, Jens kommer ju heeeem plus att jag ska jobba hela lördagen och jag behöver verkligen dom pengarna så jag har bestämt för att gå dit på måndag i stället, för nästa vecka har jag inget speciellt inplanerat.

Sitter förtillfället och lyssnar på Queen, underbara musiker! Just nu spelas 'I was born to love you'. När jag lyssnar på den tänker jag direkt på 'Champions of rock' när Kerry Ellis sjunger den, helt sjuk sångerska. Hon är min förebild helt klart, jag vill sjunga som henne. Nu ska man vara glad för det man har som alla säger men när det kommer till den här avdelningen så går det inte, hon är helt klart min absoluta favorit av sångerskor i världen.

nu ska jag ut och gå och tänka på Jens ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0