Fredagsmys som slutade med party


2009-11-07 14:44:28
I går hade jag en bästa kompis-maija kväll, klatchit va :D Vi började med ett dopp i norrköpings badhus och simmade en halvtimme, det var skönt. Sen åkte vi hem, jag gick till stallet och fixade lite och sen sågs vi igen och lagade lite mat och såg på idol, sen vart det visst en sväng till stan! Hoppsan då, cromwell och hugo. Det var sjuuukt dåligt drag på hugos, knappt något folk alls kändes det som.. Men jag hade trevligt i allafall med maijsan.

Idolresumé:
Vet inte vad jag tycker om valet av dom som skulle hänga löst? Visst rabhi var inte bäst i går, tycker väl sådär om han. Men mariette? vad fan, hon är ju grym och eddie sjunger inte ens rent och han hängde inte ens löst.. Tycker faktiskt att det var hans tur att åka ut faktiskt! Men erik grönwall, fy attans så himlaa bra! Han måste fasen ta hem hela skiten, han berör ju vad han än sjunger. Ja, så tycker jag i allafall! Någon som håller med?
Ser fram emot nästa veckas final då dom ska sjunga duetter och temat är 'topplistan'. Dock tycker jag det var ganska dåliga duettlåtar att välja på, det är ju publiken som ska välja så förslagen var redan upplagda.

Dagens aktivitet blir att ta det lugnt, får se om jag ska träffa jennie om hon kan?! Annars blir det en ensamkväll med the o.c-boxen och en påse godis! Mamma och pappa ska i väg på partaj så jag är alone så att säga.

Nu först funderar jag i allafall på att ge mig ut en sväng! Måste ändå förbi maija och hämta mina grejer som jag lämnade där i går. Så 'see you later, alligator'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0