Godmorgon


2009-11-05 10:56:53

Jag är alldeles nyvaken trots att jag hunnit äta frukost! Jag hade ju tänkt mig att ta en promenadinnan frukost i dag men jag vill inte ge mig ut i det här blasket, jag vet, bara men har rätt kläder så går det, men jag vill inte i allafall. Det är alldeles för ruggit ute. Jag ska ju faktiskt simma i linköping sen med evelina så då får jag ju röra på mig i allafall! Jag är verkligen värdelös när det gäller det här med träningen alltså, det räckte med att jens var hemma i två veckor så tappade jag allt vad träning heter. Och då tänkte jag att jag kunde ta mig i kragen nu när han är borta i två veckor men jag har bara varit ute en gång. Visserligen var det skitjobbigt eftersom det var i måndags när jag var barnvakt så jag hade barnvagnen med mig och dom bor ju högst upp i jursla.. Och självklart går jag ner för hela backen och bort halvvägs till Åby och jag kommer på vad jag har att vänta mig när jag vänder. Då fick jag träning kan jag säga! Men i dag blir det i allafall simming och i morgon med med maija!

Idag får pappa svar på om det går att få tag på en ny laddare till min kamera, hoppas verkligen så jag slipper köpa en ny kamera bara för att jag har tappat bort min laddare.. Men där har vi i allafall svaret på att jag aldrig lägger in några nya bilder! Det kommer, jag lovar..

Nu ska jag gå i från den här burken och gå ner till pianot och sjunga upp inför sånglektionen tänkte jag, så sparar man lite tid på lektionen, det är bra. Sen måste jag packa en väska också eftersom jag ska till evelina.

 

Jag vill ta studenten igen!!! Give me, give me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0