hej och hå..


2009-11-16 22:14:30
Vad dålig uppdatering jag gjort.. Men jag har inte haft tid, eller jag har typ glömt bort det rättare sagt. 
Jag har ju haft älskling hemma i helgen och i natt sov jag hos felicia i kårtorp. Men nu är jag på g igen!
Helgen har varit jättebra, jobbat och träffat jens! Blev även utgång i lördags med jens, feffe och john! Och förfest hemma hos madde som var trevlans. Men vilket drag det var på hugos för en gångs skull! Det var nog pga mig och feffe ;) Nae, men det var väldigt kul i allafall.

Och i går fick jag agera sjukvårdare också, spännande. Det var en dam som hade kraschat med en älg vid linghem ungefär, ingen vacker syn men vi var först på platsen så då var man ju tvungen att stanna liksom! Men vilken himla änglavakt hon måste ha haft, hon hade gått ur bilen själv och stog och ringe ambulansen när vi kom. Det var en liten golf och hela jäkla rutan och taket var intryckt oh hon hade bara lite ont i pannan och blödde näsblod. Men jag kan tänka mig att det blev en hjärnskakning eller nått för hon måste slagit i huvudet rejält. Älgen låg i diket på andra sidan - död - usch stackarn. Och den var ju inte så liten heller. R.I.P Älgen. Det är synd att dom inte har lite mer vett i pallet så dom förstår att dom inte ska spring rätt ut i vägen när det kommer en bil för då skulle inte dessa hemska olyckor hända..

Nu ska jag se om jag kan få tag på jens så jag kan säga godnatt! I morgon blir det simning med maija och en fika på stan. Vi hörs babes, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0