IKEA


2009-11-04 21:32:14
nu är man precis hemkommen i från IKEA, har varit där en sväng med mamma och pappa. vi var tvungna att kolla på lite grejjer till hallen och köket men i stället kom vi hem med saker till mig :D höhö. blev lite tyg som mamma ska i ordning et drapperi utav som ska sättas upp i mitt rum eftersom att jag inte har någon dörr utan bara en valv-ingång. sen köpte vi även en stång och fästen som man kan hänga upp drapperiet i.
jag känner att det inte alltid är så kul att inte ha en dörr så nu tog jag tag i det. ska se om jag får lite tid över på lördag att gå ner till jofotex och kolla på lite tyg som jag kan sy några fina kuddar utav. man vill ju ha lite fint nu när vintern och julen börjar närma sig med stormsteg.. blandade känslor men helt klart längtar jag efter julkänslorna, granen, pepparkaksbaket och självklart att julklapparna, dock inte julklappshandlandet!

nu är det nog slut på uppdaterandet för idag, ska ta mig något att äta sen bli det sängen för mig trots att jag sov till halv ett i dag, det var skönt. men jag kan nog somna i allafall efter lite läsning i twilight-böckerna. är inne på andra boken nu, dom är ju så braaa. pusss och godnatt.     dag- och nattdrömmer om jens ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0