I'm thinking of you honey


2009-11-02 21:15:38
du är det ända jag har i tankarna just nu, har varit så hela dagen lång.. och snart får det bli lite sömn för min del, ska upp tidigt i morgon för att åka till jursla och vara barnvakt igen åt lille axel. det får nog bli en riktigt härlig långpromenad med grabben i morgon runt jursla och rensa tankarna lite och förhoppningsvis bli lite på lite bättre humör. tror det beror på att jag håller att bli sjuk som jag inte riktigt är på topp, menmen man kan ju inte alltid vara det.

var precis i stallet och löshoppade och lite hästar, bl.a. figaro. han var en pärla ju, hoppade som bara den :) tänk om han kunde vara så fin och hoppglad när man satt på också.. haha.

nu ska jag göra i ordning mig och krypa ner och vänta på att jens ska ringa <3 puss o godnatt




p.s. på torsdag ska jag träffa den här tönten ;) puss på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0