Jag vill inte ha feber...


2009-11-30 16:49:02
Och nu har febern kommit tillbaka igen, inte mycket men det känns verkligen i kroppen. Känns precis som om jag har influensa! Men det är nog över om några timmar, snart är det tolv timmar sedan jag blev sjuk.

Har precis haft ett välbehövligt samtal med Jennie! Aslänge sedan vi sågs ju. Men nu har vi i allafall planerat in ett datum. Är sugen på att se hennes nya lille häst ju, Tonic :) Får se om det kan bli då ju.

Nu ska jag ska ner och äta pizza med Maija och sen blir det stallet och rida om jag orkar, annars blir det bara borstning. Vi får la se som sagt. Hare bra sålänge, ciao!


Tänk när han var sådär fin, nu går det mest utför känns det som.
Men förhoppningsvis blir det Carina-träning på lördag! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0