Måndag 9 November


2009-11-09 16:24:33

Ja ni, då var det måndag igen och ny vecka.. Sitter faktiskt på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta så. Tog lite snålskjuts av henne hem eller rättare sagt till jobbet, har nämligen varit hos syrran i natt och så har jag klippt mig i dag i linköping så jag passade på att sova där så att jag hade lite närmare.
Så i går kväll hade jag och Peter guitar hero-kväll - han köpte nämligen det i går - vi var grymma, haha!
Och i dag så gav vi oss ut med Alvin på långpromenad, väldigt friskt och skönt faktiskt. Sen när vi kom hem såg jag på Patrick 1,5 - aaaasbraa! Och efter filmen ställde jag mig och gjorde korvstroganoff medans Peter hämtade Tuva på dagis. Efter maten blev det lagom att åka in till stan, till frissan.

Håret då; Jag blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet trots att det åkte 1,5 dm :O Ja, så slitet var det.. Men det blev väldigt helt igen och även lite uppklippt runt om så nu är det riktigt kort! Fick även en kur för håret som jag ska ha i en gång i veckan och det gav redan resultat i dag, jag har inte haft en tova i håret på 2 timmar nu, det är fan rekord, trots att jag har halsduk på mig så gärna bidrar till att det blir tovigt! Det känns bra, mycket bra.

Nu är det bara 4 nätter kvar!! Sen kommer Jens, yippitjohej! På fredag får jag hämta honom på stationen, känns väldigt bra faktiskt. I need him! muuumms ♥ Önskar även honom lycka till i veckan med deras övning, hoppas det går bra för honom!

I kväll är det jobb som gäller som sagt, ytterligare kommunkoserter.. Hoppas det är någorlunda städat folk! Vill ju inte torka upp spyor i dag igen.. Det vore ju trist faktiskt. Inte så fräscht heller för den delen.

Nu har jag skrivtorka - Adjö.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh vad kul o se dig "korthårig" :D fin blogg btw :) <3

2009-11-11 @ 21:25:06
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/
Postat av: mallan

ja, det är spännande faktiskt. men skulle gärna ha långt hår men tyvärr var det tvunget att åka av för annars kommer det aldrig att växa :p tack så mycket :) <3

2009-11-11 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0