måndag


2009-11-02 13:33:26

hej alla glada, hur står det till i dag?
jag är förtillfället barnvakt åt grabbarna i dag, har precis sövt axel och ska snart åka till dagis och hämta olof (:
det värsta är att axel somnade så pass sent så jag måste väcka honom redan om en halvtimme igen när jag ska ta på han overallen.. men hoppas på att han kan sova vidare i bilen sen!

i går åkte älsklingsjens upp igen till arvidsjaur, känns inte alls kul. skulle vilja ha honom här.. har haft underbara 2 veckor med honom, <3 och nu blir det två veckor utan honom, hoppas dom går lika fort som dom 2 som varit.


jag ser ut som en mupp men den bjuder jag på! det är jens som är viktigast ;)

i kväll är det löshopping i stallet och figaro ska vara med, det ska bli kul att se. han som gillar löshopping :) kan behövas nu efter flera tröga veckor med dressyren. det har inte alls känts bra tyvärr men ska snart komma i gång igen får vi hoppas! måste rinag och prata med agge om träning och så.

måste berätta om gårdagen också! var nämligen och spelade laserdome! aaaaskuuuul, verkligen alltså. vi firade kalle som fyllde 16 och vi var grymma i vårat lag, höhö. hade aldrig spelat det innan så det var kul att testa på något nytt. men det får bli fler gånger. vårat lag förlora första gången och vann andra omgången ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0