My life would suck without you


2009-11-26 11:53:14
Märkte visst att det en vecka sedan jag skrev något här, fy Malin. Får allt ta tag i det igen. Tror det beror på att jag inte riktigt är nöjd med designen, skulle nog behöva göra om den lite om jag orkar. Men nu hade jag ju faktiskt att ge mig ut på en riktigt härlig långpromenad eftersom att det är så fint väder ute ju! Och sen hade jag också tänkt att städa garberoben när jag kom hem för att kunna lägga i mina nya fina kläder som jag köpte i stockholm i går! :) Så designen får helt enkelt vänta.

Veckan har gått fort tycker jag. I Måndags var jag först inne i stan och köpte present till Alvin sedan åkte jag över till dom och gav presenten, haha. Vi firade honom en vecka senare eftersom han var sjuk på sin födelsedag.
I tisdags så tog jag en promenad och sen gick jag till stallet och tog hand om Figaro och Leif. Hände inte så mycket mer den dagen. Och i går var jag i Sthlm med mammsen, MYCKET trevligt! Mycket inköp för både mig och mamma. Dock inte en enda julklapp som vi sa att vi skulle köpa. Vi shoppade till oss själva i stället, höhö.
Jeans, 2 paljettklänningar (eller den ena var svart med ett paljetttryck på), linne, cardigan, en annan tröja från bikbok och en annan tröja till från monki, en lång stickad tröja och 2 bh blev det. Så jag är fett nöjd. Dock hittade jag inga stövlar/skor som jag hade velat. Men jag har visst för smala vader helt enkelt, alla jävla stövlar är för stora i skaften, blää :( Så jag kör på mina gamla och satsar på att vaderna är större till nästa år!

Nu ska jag klä på mig och gå ut, hörs senare gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0