ombyggnad


2009-11-04 21:17:49
ja, så fick det bli, lite ombyggnad av bloggen! jag skojjar inte om jag satt 3 timmar med skiten innan det fungerade och nu har jag märkt att det inte fungerar i allafall.. länkarna är lite konstiga men men nu orkar jag i allafall inte göra någonting åt det, får bli i morgon kanske.

i morgon står det mycket på shemat. först upp och ge sig ut i den friska luften på en promenad sen hem, äta frukost och duscha för klockan 13.00 ska jag på sånglektion hos karin. efter det tar jag bussen direkt till stan för att sen ta tåget till evelina och sova där :) det kommer bli jättetrevligt, det är jag säker på. vi ses ju inte allt för ofta nuförtiden tyvärr men så är det. skönt att vi ses nått i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0