Storstädning


2009-11-27 15:36:12
Blev precis klar med att städa huset - poäng till mig. Dock har jag mitt rum kvar men jag väntar lite med det för jag har tänkt att byta lakan och så och då vill jag vädra lite. Så jag tar det senare, ska till stallet först en sväng och spola Figaros ben och borsta lite. Var uppe i stallet förut och red och mockade. Det är skönt att ha det gjort kan jag säga, hade inte orkat rida nu.

I kväll kommer min pudding hem, ska hämta honom vid åtta på stationen. Sen blir det fredagsmys, me like.

Äntligen, i morgon blir det 'new moon'. Ska se den med Jens och Victor! Kanske även ska se den igen (haha!) med Jennie nästa helg, får se :) Men det ska bli kul att se den i allafall, har dock inte läst andra boken än. Läste ju första i Grekland och den var ju superbra!  

Nu ska jag byta om och gå till stallet, måste hinna klart innan mamma kommer hem för jag har lovat henne att följa med ner till Williy's och handla lite käk. Ungarna kommer ju hem i morgon så vi måste bunkra upp lite ;)

Chiphej!



LÅÅÅÅÅNGT HÅÅÅR! <3 GE MIIIIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0