the show must go on


2009-11-17 13:17:13
I dag har mallan väldans tråkigt faktiskt. Har funderat på om jag kanske skulle ge mig ut en sväng och kanske slinka in på jofotex och kolla på tyg till två klänningar som mamma ska sy till mig, balklänning och jul-nyårsklänning. Vet vad jag vill ha för färg på båda men inte vilket tyg riktigt. Sen funderar jag även på om jag passa på och gå upp på jysk - om jag ändå är där nere - och kolla på bedset, jag vill ha nya påslakan! Något som passar min svart-vit-gröna luck i min lilla lya. Nu har jag typ något prickigt i rosa, haha, passar inte jättebra.

Ja så får det fanken bli! Nu ska jag gå och ringa mamma sen blir det påklädning, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0