underbara helg


2009-11-30 11:30:08

Hej och hallå på er! Jag har precis klivit upp ur sängen med feber.. Tog sprutan i går så det beror på det. Funderar starkt på att äta lite frukost, kanske åker ner och handlar något gott för till min stora förväning stod pappas bil hemma :o Han hade tydligen åkt in med någon av hans kunders bil. Skulle vara gott med nybakat bröd!

Min helg har varit både mysig och roligt. I fredags kom Jens hem, hämtade honom på station halv åtta så vi kom lagom hem till idol ;) För det går ju bara inte att missa, haha. Sen åkte vi hem till honom och sov där. På lördagen kom kidsen hem och skulle sova hos oss, så gick upp till stallet och gjorde en snabbvisit för sen skulle vi in till stan och käka och sedan gå på bio. VI såg på New Moon, väldigt bra enligt mig, Jens och Victor i allafall. Efter bion gick vi ut. Jag åkte till Madde och förfestade lite med henne medans dom andra gick ut och sen gick jag och Madde med ut, asroligt var det! Vi dansade tamigfan hela kvällen, vi vilade nog aldig mer än när vi gick på toa, haha. Ah, det får vi verkligen göra om! Palace nästa kanske? Ännu mer daaans.

I går var jag och Jens mest bakis så vi tog det bara lugnt innan han skulle till tåget. Jag var nere och tog sprutan, det gick ju jättefort, väntade i kö fem minuter tror jag. Efter att jag skjutsat Jens tog jag driven på Max, haha, fan vad hungig jag var. Sen var det bara att åka hem och sova en timme och sen ställa sig i duschen för att sen åka in och jobba på Carolas julkonsert. Gick bra, vet dock inte riktigt vad jag tycker om henne. Så jäkla självgod och överflödig. Menmen, alla tycker och tänker vi olika. Kul och se i allafall, julmusik är ju alltid fint.

Och nu sitter jag här och ska bestämma mig vad jag ska äta för frukost, skulle ju faktiskt kunna lyxa till det eftersom jag har bil today. Vi får se. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0