Vad ska man skriva här?


2009-11-17 23:29:18
Godkväll ♥ nu har jag suttit här sen halv tio typ och inte gjort något mer än att harva mina plantor på farmwille ;) haha, jag är visst beroende. ILLA!! Men jag kommer säkert tröttna snart, brukar vara så.
Tänkte gå och lägga mig men jag kom raskt oh tänka på att jag inte är det minsta trött, så det fick bli att sitta här ett tag till och nörda - som alltid annars. Kan ju faktiskt - när jag ändå skriver - berätta om hur min morgondag kommer att se ut, inte helt säker på att jag kommer hinna skiva i morgon.

Först ska jag i allafall sätta klockan på 9.00 - uuuusch vad tidigt - men jag måste för att jag ska skjutsa mina kära pappa till linköping och vi ska åka 11.00 och jag hade tänkt att åka ner till mormor och hämta lite stickor till min blivande halsduk som jag tänkt att göra i morgon på mammas jobb medans jag väntar på pappa! Och så måste jag åka och köpa något fint garn också. Har nästan bestämt vilken färg jag ska ha! Finns så många fina färger juue. Hoppas på att jag hinner göra klart den i morgon, har typ 3-4 timmar på mig, så jag borde hinna om jag är effekiv. Förhoppningsvis - om Alvin är bättre i morgon - ska syster och jag ta en lunch och så hon ska ta vaccinsprutan på mig. Stackars Alvin hade 40.3 i feber i kväll, så hoppas verkligen den går ner snart!

När jag kommer hem från linköping ska jag upp till stallet och ta hand om Figaro! Tack vare Maria som trimmat honom i helgen så har han varit jättefin nu så ser fram emot att rida igen om dagarna - har ju inte riktigt varit så på senaste tiden tyvärr, har inte direkt haft något sug för jag vet hur mycket det är traggla i genom i hans lilla nacke och hals och framförallt bakbenen som har varit som två stumma trumpinnar eller nått. Aja, nu känns det bättre i allafall och det är jätteskönt.

I morgon är det redan onsdag sen är det bara torsdag kvar och sen kommer fredagen och det betyder att jag får träffa min älskade Jens igen - underbart ♥ vi tänkte ta en riktigt mysig helg med antingen matlagning och film eller gå och ut&äta. Men jag hade ju tänkt att mina föräldrar kunde åka i väg men dom skulle visst ha främmande på lördag så vi får se om vi kanske kan vara hos Jens i stället eller så går vi helt enkelt ut och äter - mysigt det med :) Men det kan vara lite extra mysigt med matlagning, tända ljus, mysigt uppdukat bord och hemmagjord efterrätt och sen krypa upp i soffan med en bra film och kanske lite godis till sockermonstret malin, hihi. Vi får helt enkelt se hur det slutar - jag är säker på att det blir bra hur vi än gör ;)

nu ska jag faktiskt gå mig i ordning och krypa ner under täcket, kanske till och med lägga mig på spikmattan om inte mamma har tagit den. Aja, godnatt mina vänner och sov gott för det ska jag!


ojojoj, en mycket gammal bild på mallan men den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: maija

jag skickade ju sms förut. jag kom på nu att du sa förut att du inte hinner ses imorgon, jag och linda får styra upp något. men jag ses gärna på torsdag. vore roligt att hitta på något, om vi inte simmar så gör jag gärna något annat. :) hör av dig, <3

2009-11-18 @ 00:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0