bakfull, jaaao


2009-10-29 16:26:38

det vart visst fest i går, och bakis är jag i dag. men kul var det. jag och jens åkte in till maija och elias på cromwell och sen gick vi fyra vidare till otten :) det var väldigt trevligt.  och i morgon är det fest igen förmodligen, om jag orkar. men det blir nog så i vilket fall eftersom jag vill träffa alla gamla godingar, möjligt att jag kanske är nykter och kör men vi får se :)   ikväll är det i allafall jobb som gäller och efter jobbet blir det spökkväll i stallet. jag och felicia ska vara ansvariga vuxna till dom små barnen, men jag är rädd att vi kommer vara minst lika rädda som dom haha.

nu ska jag till bussen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0