dags för uppdatering


2009-10-05 21:38:26

jag kan säga att helgen har varit underbar. jens har varit hemma och myyst med mig :) han började med att överaska mig i fredags. skulle ha hämtat honom på tåget i lördags men när jag kom hem från jobbet i fredagskväll satt han i vardagsrummet med mamma och på pappa och kollade på idol ;p jag vart så jäkla överaskad, hade inte en aning!! men det var en underbar överaskning kan jag säga, vart så himla glad.
det värsta är ju bara att det går så jäkla fort, swich säger det så har 3 nätter gått. ser redan fram emot om 3 veckor då han kommer hem igen <3 tack för den här helgen, älskling.

i lördags var det bröllop som stod på shemat, bror min gifte sig :) jättetrevligt bröllop, trevligt folk och precis lagom mycket av allt. vigseln ägde rum i rådhuset och sen så bar det i väg till jursla på middag och fest. och nu är familjen druid-kaufeldt på rhodos och göttar sig! men det är dom allt värda :)

i morgon ska jag på sånglektion hos karin, ska bli skitkul!! :) och efter det ska jag åka till syrran, vi ska nämlign åka till ullared på onsdag och shoppa loss :) ojoj, då ryker ännu mer pengar.. inte bra. men om 3-4 veckor är det lön i allafall (: så jag ska välla klara mig tror jag (:

nu ska jag äta något sen gå ner och sjunga lite vid pianot, sen sängen utan jens :( godnatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0