det var ett bra tag sedan..


2009-10-21 21:27:31
hej alla glada människor, hur står allt till? det var visst ett tag sedan jag bloggade märkte jag. har inte haft varken lust eller tid faktiskt och så kan det ju vara i bland. men nu har jag faktiskt lite sug till att skriva några rader i allafall.

helgen gick fort! jag hämtade jens vid tåget i lördagsmorse och sen började jag jobba vid ett och jobbade fram till sju sen blev jag hämtad av jens och så åkte vi hem och hälsade lite på daniel, matilda och barnen som var hemma hos oss och en efter åkte hem till jens och sov där. på söndagen åkte vi till jens farmor och farfar och tog en fika och pratade lite sen for vi in till ingelsta för shopping, dock hittade jag inte så mycket. men kom i allafall hem med ett par löparskor och ett par jättefina björnborgtrosor! efter shopping åkte vi direkt till sturefors och sov där för sen på måndagen var vi barnvakt åt alvin och tuva. jag och anna åkte och tränade step up och core på söndagskväll och sen på måndagsmorgonen tog jag en långpromenad med alvin sovandes i vagnen, närmare bestämt 8,5 km. känner att jag verkligen börjar komma i gång med träningen nu, det är jätteskönt. var ut i går med på en lite kortare promenad på en 45 minuter ungefär men det räckte det! och i morgon ska jag simma med maija på medley och på fredag blir det en promenad med felicia om hon blir frisk.

i dag har jag och jens bara varit hemma och tagit det lugnt, myst och lagat mat! han kom till mig i förmiddags efter att han varit hos ludde i natt. och nu sitter jag hemma hos honom och han själv är nere på bandyträning. får se om det blir en film sen när han kommer hem kanske, om jag inte somnar som jag gjorde i måndags när vi skulle se på big mama's house som är så rolig. men jag var visst lite för trött för att hålla ögonen öppna och så kan det ju faktiskt vara i bland, haha. men i dag kanske, vi får se (;

på lördag blir det nog förmodligen lite träning på figaro igen i allafall! känns som det verkligen behövs nu, han är inte alls rolig faktiskt, tyvärr. så ska träna för lotta, ska bli jätteskönt! och hoppas att hon hittar lite knappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0