lördagskväll


2009-11-01 00:05:59
hej på er alla ♥ någon mer än jag som är trött? helt sjukt vad jag behöver sömn känner jag. det räcker med att jag vänder på ett dygn så är det kört sen för ungefär en vecka framöver. men det var värre i går, plus att jag jobbade då också. i dag har det varit lugnt, varit i stallet och ridit och så. och nu sitter jag här och har precis spelat monopol med mamma och pappa och väntar på att hämta jens o hans kompisar inne i stan. men det lär dröja några timmar så jag tror jag faktiskt ska gå och lägga mig ett tag och vänta på att han ringer.

i morgon ska gossen åka upp igen till fjälltopparna.. känns väldigt tråkigt faktiskt men det har varit underbart att ha haft honom hemma en lite längre tid i allafall! och nu är han borta två veckor sen kommer han hem varje helg fram till jul och då är han hemma tre veckor så det känns rätt okej ändå. ♥

måste bara få berätta om gårdagskvällen som jag tillbringade på jobbet.. jag säger bara det, det finns verkligen folk till allt! det var kommunkonsert i går, alltså kommunen har köpt upp "musical hits"-konserten till deras anställda så dom har lite firmafest med lite vin och ätbart i pausen. men i allafall, en del folk tror jag inte ens vill gå på konsert, dom kanske tillochmed inte ens har varit på någon konsert. det märktes eftersom alla rullar innan fem minuter innan det börjar så att det fördröjs med 10-15 innan själva konserten kan börja och sen när det väl har börjat sitter folk och pratar och ropar på varnadra (det är allstå vuxna vi pratar om, inte barn), sen när det är paus som dom säger ska vara i 25 minuter då tror folk att dom har jättelång tid på sig, så när det är 5 minuter har, när tredje ringningen har varit då går folk ut och röker :O så då får man gå ut till dom och typ dra in dom i stället. och sen när andra delen börjar spyr folk för att dom har druckit för mycket rödtjut, vad är detta? så efter tillställningen, när folk gått där i från fick vi konsertvärdar torka upp det. mmm, så fräscht..
ja, man kan säga att det var min kväll i går på jobbet, haha så spännande. men det är verkligen kul och se så mycket olika folk och hur dom tänker, det är verkligen ett mysterium.

nu ska gå och lägga mig och sova innan jens ringer och vill hem, puss och godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0