michael jackson - man in the mirror


2009-10-12 12:50:12

Godmorgon kära läsare ♥ jag sitter fortfarande i morgonrock!? så sant... vid den här tiden borde jag åtminsone vara ute på en uppfriskande pormenad men jag orkar inte. pratade nyss med tilda och hon undrade om jag kunde ta matcho i dag och det vill jag ju så klart, och då tänkte jag att då får jag ju motion när jag rider ;) smart va?

saknar min älskling :( helt ofattbart att vi inte kommer höras varken på sms eller telefon förens NÄSTA!? torsdag. vi pratade senast i tisdagskväll innan han skulle ge sig ut i skogen. vill verkligen ha honom här nuuu. men nästa lördag får vi ses och då är han hemma i 9 dagar, den längsta ledigheten sedan juni så den är verkligen efterlängtad! så efter nästa ledighet kommer han hem lite oftare, det är skönt :)




du är bäst, du är bäst, du är bäääst.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0